Tuesday, May 10, 2011

FACE

hye guys! sumpah gila boring malam ni.
what if aku nak share benda yang selalu aku pakai..

1.
untuk di muka,
aku mula membiasa kan diri dengan memakai bedak Johnsons Baby Powder Cooling..
bertukar dari memakai compaq powder Elianto kepada Baby Powder..
cool right?
benefit? minyak di muka aku tak kan kelihatan sangat bila aku da mula berpeluh.
tak caye??


2.
bagi mengelakkan lips saya kering berterusan,
jika lips saya kemerah merahan, jangan disangka saya memakai lipstick yeah! oh lipstick memang aku tak suka ok! fullstop!
aku lebih suka pakai lip ice berbanding lipstick. coz lip ice dia bukan setakat memerahkan lips aku, but jua melembab kan..

3.
dua benda di atas adalah benda paling2 asas yang aku pakai.. but if agak2 aku rasa nak 'melaram' lebih2, eyeliner pensil dan eyeliner liquid akan dicontengkan pada mata..
eyeliner pensil Elianto

eyeliner liquid 
tadaa! eyeliner pensil dan eyeliner liquid dari Elianto menjadi pilihan hati saya.. pada kebiasaannya, untuk kelopak mata, aku akan pakai eyeliner pensil then baru eyeliner liquid untuk hasil yang memuaskan. di bawah mata pulak hanya eyeliner pensil yang aku pakai..

4.
untuk membersihkan mata dari eyeliner?
ok, inilah rahsianya.
product dari Elianto jugak.

p/s : for girl, korang digalakkan mencuba yeah! *fine, sangatlah poyo!* haha

mirsya

No comments:

Post a Comment