Monday, May 9, 2011

MASJID > UIA > KLANG > SHAH ALAM > RUMAH

semalam hari aku dimulakan dengan berqiamullail di masjid pada jam 3.40 pagi. lepas qiamullail, solat subuh berjemaah, kuiah subuh, makan then baru balik rumah dalam kul 10 lebih..

aku dapat tidur dalam 10 minit, pastu bangun kena siap2 untuk ke UIA hantar barang along saya. ok hari Sabtu tuh aku tidur dari lepas maghrib sampai lah pukul 11 malam, then aku berjaga tak tidur2 da.. cool aite? haha.. da sampai UIA tunggu along saya letak kan barang2 beliau di hostel, aku ibu dan Atie kat cafe. lepas da settle di UIA, terus la Klang membawa lari adik kesayangan kami, Syakir.. dari Klang menuju pula ke Shah Alam Seksyen 7. berurusan di Al-Ikhsan sebentar.

seterusnya di tempat yang sama kami terus ke Butik Pearl Haya.. tujuan? ok ni adalah butik tudung ye kawan2. butik tudung.. masuk2 aku da macam 'OMG! fine aku rambang mata! banyaknya tudung! kenapa cantik2 sangat??' hah hambek kaw! ok guys, maybe for next sem aku akan ubah sikit penampilan saya ye.. dari seorang yang cukup2 gila kan shawl kepada seorang yang lebih suka memakai tudung 'express'.. senang, nudah dan cepat. ececeh! haha.. fine aku dapat 3helai tudung Pearl Haya dengan harga rm100. cool ok! shawl still akan pakai, but maybe jarang2 lah kan.. and oh yeah aku dapat lagi 1 tudung Pearl Haya ini dari ibu. sebab ibu nak bagi, so hambek je la kan.. aww! saya suka kan ia! haha.. ok time kat butik ni Atie dapat 2 helai, and ibu pun dapat 2 helai juga.. btw thanks a lot mummy. love you! next year time mothers day anak mu ini pula yang akan belanja ibu di butik ni pula ye. hehe.

bayangkanlah dari pukul 3 sehingga ke pukul 5 baru habis berurusan di butik ni. haha. aku suka! then da siap, hantar Syakir balik ke sekolah beliau, dalam pukul 7.30 kami selamat sampai di rumah..

mirsya


No comments:

Post a Comment