Thursday, April 21, 2011

TIRED


penat sangat.. penat, segala2 nya aku penat.. dengan final, tutorial, report2 yang terbengkalai.. huh! sumpah aku nak habis kan final ni cepat2, then nak tidur puas kat rumah, kat bilik aku, katil aku.. 4 minggu cuti, tersangat tak sabar2 nak balik. aku tak suka dengan exam2, test, kuiz. ergh! tutorial Cadastral dapat hari Isnin malam, esok da kena submit. but haram satu hape pun aku tak buat lagi. sebab? sebab aku malas, boleh? hahaha.. bangang gila kan.. ok now on thw way nak siap kan tutorial ni, then siapkan autocad report Cadastral, pastu lepas maghrib nak makan! lapar ok! haha.. then malam habis kan baca nota CTU. pastu bangun kul 12 tengah malam, nak try jawab soalan2 exam past year CTU, so esok dapat study Astronomy. sebab paper CTU dengan Astronomy langsung tak ada gap. gila kan? da la Astronomy ni killer paper, dengan teori, calculation.. kalau MAT tuh tuh kira ok la kan, just calculation, no need la nak baca2 segala bagai.. CTU lak just baca and hafal, tak payah nak kira2 segala.. just try my best. wish me luck dear ^_^


mirsya

No comments:

Post a Comment