Friday, April 22, 2011

FOKUS!

dalam otak aku ni sekarang, just fikirkan aku haruslah FOKUS FOKUS and FOKUS! 
why? ok tadi tengok carry mark Astronomy. fine lah, teramat sangat mengecewakan ok! paling tinggi pon 35.5/50.. then aku punya? ah malas nak mention.. amat sangat memalukan! ergh! lecturer langsung taknak tolong.. sumpah dengki tengok carry mark AAP121 2A and 2C.. totally carry mark dorang sangatlah tinggi ok! sebab? ok sebab lecturer dorang baik2 belaka! ok korang, aku dengki, so gaduh jom! HAHA. bongokss!! 
now tengah buat kuiz Cadastral, then kejap lagi nak buat tutorial Astronomy then esok submit, at least dapatlah top up sikit carry mark Astronomy aku.. biarlah sem depan just Calculus je yang aku repeat, tak nak subjek lain.. sakit ok kalau repeat banyak.. biarlah asal lulus je pun da kira bersyukur la sangat2 kan. lepas ni just tunggu carry mark Engineering dengan Cadastral subjek.. hope so tak mengecewakan.. amiinn..

mirsya

No comments:

Post a Comment