Saturday, April 23, 2011

ALHAMDULILLAH

ber-online hanya semata-mata nak meng-updated blog setelah khatam membaca 5 bab CTU untuk paper esok ok. lihatlah, betapa aku menghargai blog ini setelah meng-deactivate kan facebook.. haha..
ok abaikan sahaja mukadimah aku tadi..
well, malam tadi memang langsung tak tidur, sibuk menyiapkan kiuz dan test Cadastral di bilik Geb malam tadi.. terbaik kan kuiz dan test boleh buat di kolej? jangan dengki yo!
elok kul 7 lebih balik bilik then terus bantai tidur sampailah pukul 12.40 tengah hari. teruk? ok kisah pulak aku?
da bangun, mandi then terus ke bilik Iqa buat lak tutorial Astronomy. dalam kul 2 lebih terus ke kiosk print autocad, then ke bilik lecturer hantar report fieldwork Cadastral, but kena buat balik, banyak yang salah. Ahad submit, ok thanks a lot En Fathil.. you are the best lecturer. oh yeah guys, En Fathil cakap for Cadatral Survying 2 next sem, dia akan ajar AAP1212A.. then PM Mat Salam lak akan ajar kelas 2B dan 2C. haha ok fine TERBAIK sudah!
then wish me luck for CTU paper esok ok..
thanks readers!

pelik tak, setelah hampir 2 sem rapat, then da nak akhir sem 2 ni, hubungan jadi sangat dingin. tak bercakap sangat, tak bertegur sangat, sebab kalau aku bercakap dengan dia, hati aku yang akan sakit. penat kalau asik kita je kena jaga hati orang, hati kita yang akan sakit balik kan.


mirsya

No comments:

Post a Comment