Wednesday, April 20, 2011

DEACTIVATE FACEBOOK

pelik? keliru? tergamam? haha
abaikan saja yang aku mencarut di atas ni.
da try cari Myra Syira tak kat facebook?
jumpa? tapi sure bukan akaun facebook aku kan?
ok for those yang tak tahu,
saya telah men-deactivate kan akaun facebook saya..
kenapa? oh adalah, disebabkan masalah2 yang tertentu.
siapa suruh? atas kehendak sendiri, tiada paksaan dari mana2 pihak.
bape lama nak deactivate? agak2 aku rasa nak active kan balik, adalah nanti. haha
macam mana nak contact? ada number fon saya, just call or msg, tak pun contact je la kat chat box blog saya ini.. 
ada lagi persoalan? tanya je kat mana2 yang senang untuk korang lah! haha.

oh yeah, amat lah lega bila paper KILLER SUBJECT telah berlalu! haha..
so lepas ni terus simpan buku MAT dalam beg siap2. but seandainya saya kena repeat paper ini, just redha saja.. wewewe
get ready for CTU, Astronomy and BEL paper.. straight 3 hari siak! tak ada gap langsung! ok thanks a lot lah kan kepada si pembuat timetable ni.. anda sangat terbaik wokk!

mirsya

No comments:

Post a Comment