Wednesday, April 20, 2011

STRESS!

tengok jam, da 2.30 pagi da ni.. kul 9 kang ada paper, then yang aku ni tak reti2 tidur lagi kan.. roommates sume da tidur..haha.. chill sudah kan. fine! memang tak la aku nak study semua Calculus ni kan.. pening gila ok! erk! haha.. last minit study, ni la akibat nya.. but aku just score soalan2 tertentu je la kot.. memang tak larat lah nak score semua.. bukan aku la tuh. haha.. apa yang aku taw sekarang ni, sumpah aku da home sick gila weyh! memang nak balik2 sangat ni.. 4 minggu cuti memang aku nak tengok tv puas2 la kan.. and yang paling PENTING, memutihkan semula muka aku yang da makin gelap ni. haha.. rindu segala yang ada kat Rawang tuh.. ergh! geram gila.. so to Dayah, nanti apa2 hal, roger2 ok.. rindu kaw! haha.

mirsya

No comments:

Post a Comment