Monday, February 28, 2011

SORRY

hye readers! da lama kan tak meng-updated blog. hehe.. well actually nak updated ni just nak say sorry kepada mereka2 yang berkenaan.. mengapakah? ok hari Jumaat lepas, pagi2 lagi aku da moody.. ala salah sendiri kan, yelah Khamis malam tuh aku tidur kul 3 pagi kot, then bangun2 kul 7.15 Iqa mesej cakap nak gerak kul 7.30. ok fine memnag kelam kabut.. then tepat kul 7.30 aku turun, Iqa lak lambat, hah tang tuh la aku da mula hangin! hahahaha.. then2 sampai2 bengkel, tengah tunggu nak ambil barang ni, Syed lak datang, suruh sape tah ketepi, ok mana lah aku tahu kan dia cakap dengan aku, sebab moody ok. haha. sekali free2 je lah kena tengking dengan aku. ok ustaz, mintak sorry banyak2 ye. hehe.. lagi hangin sebab Akif datang lambat. weyh, da lah bawak theodolite tuh berat nak mampus! memang terbaik.. then petang tuh aku da ok la kan, habis je kelas Math si Keri lak, dok memekak2 pon kena marah dengan aku. haha.. sorry Keri, sorry sangat2.. well guys, sorry a lot ye..
korang, nah aku bagi hamster yang comel macam aku ni..
sorry ye kawan..


mirsya

No comments:

Post a Comment