Wednesday, March 2, 2011

MISS MY MUM

love you ibu..

lately ni serius agak busy la juga kan.. tiap weekend confirm la ada je aktiviti2 kat kampus ni.. if aku ni jenis yang every weekend balik, sure r akan rasa bengang kan sebab tak dapat balik.. haha.. well sumpah since cuti mid sem hari tuh and until now tak penah sekali pun aku balik rumah lagi taw! ceh bajet aku sorang je la kan tak balik lagi. haha.. disebabkan da sebulan lebih aku tak balik, so now seriusly aku da home sick gila weyh! sumpah rindu sungguh kat family tercinta, apatah lagi kat ibu and adik beradik aku yang lain.. lagi bertambah2 rindu aku kat ibu, bila semalam aku baca satu artikel ni kat web iluvislam, time aku baca tuh, memang aku menangis, menangis sesangat2.. why? firstly sebab aku rindu sangat kat ibu, secondly sebab dulu kitorang pernah hidup susah kan, then ibu banyak sangat bersusah payah untuk family until now.. so that why aku rindu sangat kat ibu.. hari tuh time Sport Day Geomass, ibu ada call, but time tuh jugak aku busy, terlepas nak bercakap dengan ibu.. plus time tuh teramatlah bising, kat padang kan.. aku tau, kalau bising2 ibu tak kan selesa nak bercakap kat fon. rasa mcam nak call je ibu, but kredit tak ada weyh! ergh geram sudah! haha.. well, nak try balik next week, sebab next week je la yang free.. sebab weekend ni kalau jadi, part 2 Geomass akan ada cerap anak bulan kat Lumut maybe, tuh pun kalau jadi la kan.. lagi 2 minggu lak, event kelas aku, Khidmat Bakti Siswa kat Kuala Woh, which is kitorang akan bercamp kat sana selama 3 hari 2 malam.. haish, hope so korang2 yang join event kitorang ni berpuas hati.. if tak puas hati, jangan cakap belakang2 ye, direct terus kat kami.. insyaALLAH segala kelemahan akan diperbaiki.. oh yeah, lupa nak wish, congrate kat 2C sebab Sport Day korang mantap ok! event ada masalah sikit dari segi cuaca, but korang punya event memang best apatah lagi makanan korang sedap! haha.. makanan jugak! haha.. congrate again..

p/s : gambar terbaru dari saya, tengok kat profile pic fb saya.. hahaha


mirsya


No comments:

Post a Comment