Tuesday, February 22, 2011

GREAT DAY

hyehyehye!!! cuba teka aku tengah buat apa sekarang ni? tekalah tekalah! haha. now aku tengah menikmati nasi lemak kukus dan juga ais blanded mango! ermm yummy3!!! actually baru balik dari pasar tadi.. memang tiap hari Selasa ada pasar malam didalam kampus saya yeah, so tak ada lah susah2 nak berjalan kaki bagai untuk ke pasar malam kat luar kan.. hari ni jadual tak padat.. just pagi je la dari kul 8 pagi sampai lah pukul 12 tengah hari baru kelas habis. petang lak kul 2-4 petang sahaja. then after BEL boleh lah aku dengan classmate beramai2 menuju ke pasar kan. heaven ok! haha apa yang heaven tah, aku pun tak tahu.. oh heaven sebab nasi lemak kukus ni sambal kentang ikan bilis dia sumpah lah PEDAS gila ok! boleh menangis mak taw nyah! haha. oh yeah, hari hari mengundi MPP baru. wakil calon MPP untuk OM sumpah la cute ok! if boleh aku undi untuk dia, memang tadi aku da buat da.. but di sebabkan aku ni BUKAN lah budak OM, so memang taklah kan. well wakil calom MPP untuk FSPU pun BOLEH tahan la jugak.. even wakil OM tuh hensem, but tak ada lah aku sampai nak ambil gambar dia bawa balik bilik kan. haha. sumpah lawak ok! hah ada salah sorang calon MPP dari fakulti aku, memang ramailah yang tak suka dia kan.. budak QS, Pika sendiri suggest kat aku tadi cakap jangan undi dia, sebab dia tuh langsung tak ada ciri2 pemimpin. wah! memang aku tak undi dia pun! aku kenal kot budak tuh. part2 jugak.. siapakah beliau? korang sendiri2 lah teka erk. hehe.. 

hah ada lagi! bulan 3 ni,  Persatuan GEOMASS dari part 2B (kelas aku tuh!) akan mengadakan satu Program Khidmat Bakti Siswa di Kuala Woh bertarikh kan 18-20 Mac 2011.. untuk sesiapa yang nak join (budak GEOMASS SAHAJA!) bayaran akan dikenakan sebanyak RM20 sahaja.. tempat adalah terhad seramai 40 orang sahaja.. 


mirsya

No comments:

Post a Comment