Monday, February 21, 2011

OUTING

pagi2 semalam lagi da siap2 untuk ke Kuala Woh.. memang da plan awal2 da dengan classmate aku kan. so yang pergi semalam hanyalah girls je semua ok! Nad, Gebang, Tekong, Ila, Ain, Faridh, Farehah, Tirah, kak long dan aku.. gerak dari Seri Iskandar ke Kuala Woh pada jam 10 pagi, da sampai dorang terus mandi sungai. aku tak mandi sebab tak ada mood nak mandi kot.. da habis mandi, pergi tengok lak camp site or tempat yang kelas aku da tempah pada bulan 3 ni untuk buat satu event. apakah? nantikan jelah ye. hehe.. owh yeah, time kat Kuala Woh tuh memang banyak lah kitorang dok bersnap2 bagai.. but adalah dilarang untuk dipublishkan disini mahupun di facebook ok.. harap maaf.. haha.. ayat memang tak boleh blah la weyh! haha.. then malam dalam kul 8 lebih kami selamat kembali di kampus kesayangan.. before sampai kat kampus, kitoang ke Kampung Gajah, sebab Nad nak beli durian. so aku pun beli jugak durian, then makanlah dengan roomate and senior bilik sebelah. sedap weyh! oh kepenatan itu jangan cerita lah kan, memang penat gila ok! oh yeah, a lot thanks kat 2 girls yang dengan baik hati nya menyumpangkan dengan Pipah(jiran depan bilik) dari gate belakang sehingga lah sampai di foyer Melati 2.. korang memang baik hati ok! even tak pernah kenal pun kan. jasa korang tak kan aku lupakan. thanks a lot girls..
tadaa!!!
new style babe!
da 3 minggu aku pakai style macam ni ok.
haha..

 classmate saya..
semalam kami berlima naik satu kereta..
yang lagi 5 naik kereta lain..
weootwootwoot!

dorang cakap aku macam baru lepas cerai..
jangan mendoakan lah weyh!
hahaha

aku over?
kisah pulak aku?
blog aku kan..
haha..

mirsya


No comments:

Post a Comment