Saturday, September 18, 2010

SEVENTH & EIGHTH RAYA

seventh raya
tengok raya keenam penuh dengan raya kan aku ni, but raya yang ketujuh ni just duduk di rumah saja.. lagipun malam ni lorong aku ada buat open house.. macam2 ada meyh! dengan sate, bbq, bihun, && macam2 ada. haha.. but sayang, time ni aku tak amek gambar langsung.. but2 best aw, sebab Aus, Shuk && Yaya ada.. well, macam2 kot kitorang sembang kan.. dalam kul 12 baru open house ni menjadi close house. hahaha.. kenyang jangan cakap la kan, memang da tahap gaban da aku kekenyangan hari tuh.. dasyat sungguh!

eighth raya
pagi2 lagi dalam kul 10 Alice call, ajak pergi rumah Yaya.. so mesej Dayah, then Dayah pon cakap Alice call dia. janji kul 2.30 jumpa kat rumah aku.. Dayah datang memang tepat 2.30, then tunggu lak Alice.. da tunggu bape minit dia sampai, then terus gerak pergi rumah Yaya.. da makan2 kitorang snap gambar sebab kat rumah Yaya ni ada cermin besar, so seperti biasa Alice memang tak leyh nampak cermin, dia ajak kitorang snap.. haha, sumpah lawak dowh! minah ni gedik dia tak pernah berubah langsung! haha.. lepas da puas Alice snap2 gerak lak ke rumah Hanna, sebab dorang ni tak raya lagi.. da sembang2 then gerak lak rumah Acit, Alice da rindu kat Acit ngan Nacun kot.. da lama dorang tak jumpa kan.. then pergi lak rumah Opie, sebab Acit nak jumpa dia.. kat rumah Opie just dok kat luar je la kan... dalam kul 5 lebih baru lah balik rumah..


Dayah tengah drive kot, sempat posing siot! haha

mirsya

No comments:

Post a Comment