Monday, September 27, 2010

MORNING GLORY!

hye3!!! pelik anggak kamu lihat aku menge-post entry ini di awal pagi begini??? pelik bukan? haha. pehal lak aku dok tulis macam indon ni.. da2, abaikan3.. pagi2 macam ni lah masa yang tersangat3 sesuai nak online kat kampus ni.. almaklum lah kan, dapat lak kolej yang terhujung sekali, memang susah tersangatlah kan nak online.. hanya mereka2 yang memiliki kesabaran yang tertinggi je yang sanggup bersabar! huh! ok2, entry ni actually bukan aku nak story pasal online ke apa, just aku baru lepas sahur.. nak sambung puasa nam && sekali dengan puasa ganti.. ikutkan, puasa nam aku just tinggal lagi 2 hari termasuk hari ni, insya-ALLAH.. puasa ganti lak tinggal lagi 4 hari je lagi if termasuk hari ni, insya-ALLAH.. so, sahur tadi aku makan biskut kering cicah nescafe.. walamakweyh!!! da lama ok tak makan biskut cicah nescafe.. time makan tadi kan, teringat kot masa aku umur 4 5 tahun dulu, dulu kat rumah orang, sementara tunggu ibu datang ambik aku dengan Atie, petang2 mak cik Ruby bagi sorang secawan air kopi, dengan biskut kering then cicah dengan kopi tuh.. memang sedap la kan aku cakap.. sumpah rasa rindu lak kat mak cik Ruby sekeluarga.. last year jumpa dia, this year tak tahu bila lak nak pergi Batu Tiga lagi kan.. memang terlampau banyak sangat kenangan kami sekeluarga kat Batu Tiga dulu.. bila ingat balik, sure2 semua gelak. sedih ada, kelakar pun ada taw. hehe.. well, since pindah Bukit Sentosa, Rawang ni, alhamdulillah life sangat ok.. oh yeah, malam tadi aku langsung tak boleh tidur, asal pejam je mata, otak ni ligat dok fikirkan pasal assignment group subjek Computer Application.. nak kena buat video yang ada pengajaran.. sangat jealous ok bila group Adam Harith da siap buat video.. then dia jugak da siap buat majalah, weyh Adam, aku jealous kot dengan kaw! haha.. so tadi dalam kul 3 lebih aku mesej Qaiyum cakap minggu ni aku nak balik Rawang sebab nak buat assignment video ni dengan dia, nak suruh dia ajar aku pakai segala jenis software yang kena digunakan.. 

mirsya

No comments:

Post a Comment