Friday, September 3, 2010

ASSIGNMENT VS RAYA

hyehyehye!!! weyh. lega kot assignment 1 Surveying aku da siap! haha.. siap sampai tak tidur malam ok! mana tak nya, buat assignment sambil online.. lepas sahur tidur, then kul 9 baru bangun, nasib baik Iqa yang datang bilik && kejut kan.. actually da janji dengan Iqa, Zura && Nisa nak siap kan kerja Surveying kat site kul 8.30.. tengok2 aku yang paling lambat bangun ok! haha sorry girls! da siap2, kul 9.30 baru kitorang gerak pergi site.. elok je kitorang sampai, Nisa dengan Zura da selamat sampai siap dengan barang2 pengukur.. da ukur2, 9.45 gerak ke bengkel simpan barang, then pergi kelas Computer Application. && now dalam lab computer.. Sumpah aku tengah mengantuk gila da ni! jup lagi kul12 aku balik ke Rawang.. maw raya meyh!!! tak sabar!!! but2 nama je cuti 2 minggu, but assignment berlambak.. tak fikir lagi lepas raya ni, hah berlambak lak test! but2 aku dulik apa kan, raya tetap raya, study??? tett!!! haha.. maw tahu lepas raya berapa banyak test yang akan menanti kami??? test Surveying, test && kuiz Mat, test Fizik, Grammar && listening test (BEL).. hah amek kaw! memang boleh kebabom kepala otak aku ni!!! memang terbaik!!! btw, raya ni aku holiday dengan family kat Pulau Tioman ok babe!!! muah3!!! tunggu next entry aku yeah! bubye~~

mirsya

No comments:

Post a Comment