Friday, September 3, 2010

ONTHEWAY

guys!!! aku on the way balik ni! caye tak if aku cakap now aku still dalam kereta??? tak percaya?? korang kena percaya juga! sebab memang aku dalam kereta sekarang ni..stop kejap kat rumah sewa kakak Sara kat UPSI ni hah..tak tahu la apa akak Sara buat, kitorang just tunggu beliau dalam kereta je.. well, memang sumpah dalam perjalanan tadi kerja aku tidur je la kan.. top up balik tidur yang tertangguh malam tadi. haha.. erm, rindu kat rumah ok! even last week da balik, but2 kali ni akan bersama2 keluarga terchinta selama 2 minggu.. oh betapa seronoknya hidup ini!!! rasa maw menjerit je bagitahu kat 1 dunia, boleh tak??? ok2, malas lah sudah saya nak menaip panjang2 pada masa sekarang ni, so guys, tunggu je la enrty2 yang akan datang ye.. bubye~~


mirsya

No comments:

Post a Comment