Wednesday, September 1, 2010

HAPPY

first2 sekali maw wish happy birthday kepada classmate saya iaitu Encik Syed Izzudin!!!
actually birthday dia jatuh pada tarikh 31 Ogos 1992, but terlambat sikit post sebab sibuk meng-edit gambar plus line macam bongek sikit di sini! sangat geram!
pagi semalam (31Ogos2010) aku dengan classmate && budak2 1A keluar bershopping di Jaya Jusco && Ipoh Parade.. naik 3 kereta 1kenari, 2viva.. sangat best sudah!
well, bila da keluar ramai2 aku memang aku sentiasa menghabiskan duit dengan membeli bermacam2 barang.. puas aku beli baju && alat2 make up kuh! huhu..
hah lupa nak story, now aku tengah ber-try2 memakai make-up jenama yang baru aku kenali, iaitu Elianto..
bawah ni antara yang aku beli sampai habis rm70++ aku.
sangat TERBAIK!!!

(sila buat2 tak nampak background di belakang gambar ini.. terima kasih ^_^)

eyeliner yang tertinggal nak upload kan di sini.. harap maaf..

mirsya

No comments:

Post a Comment