Friday, August 27, 2010

HOME SWEET HOME

aku kat rumah ni weyh!! haha.. akhirnya!!! semalam sampai rumah dalam kul 7.15.. lega dapat balik!!! erghh!!! bestbestbest.. so kepada korang2 yang tak balik tuh, jangan lah korag rasa sangat jelez pada aku ye. haha.. ok semalam dari Bandar Universiti kul 4 lebih kot.. dalam basa memang aku tak dapat tidur la kan, da la dengan Amin yang tak habis2 buat lawak, then bas lak goyang2.. haishh.. 2 jam dalam bas, 2 jam tuh gak lah aku tak tidur. haha.. memang terbaik wokk!!! oh yeah, lupa thanks a lot kat Amin sebab teman aku balik ye, Encik Amin.. memang terbaik lah aku balik dengan kaw kan. sayang kaw dowh! huhu.. balik ni aku ingat nak buat assignment Surveying, but tak tahu lah sempat buat ke tak.. haishh.. malam ni nak buat kuih dengan adik tersayang, esok pagi2 nak beli tiket bas then shopping baju raya, malam esok la kot baru aku boleh buat assignment kan.. haha.. sangat terbaik lah! then2 MAT lagi, nak study.. alamak, sempatkah saya??? gosh! ergh!!! ada masa aku updated lagi kot blog, masuk kan semua gambar2 yang ada yeah.. bubye!

mirsya

No comments:

Post a Comment