Thursday, August 5, 2010

FON NUMBER

korang2, ada baca kan entry yang aku sebut nak tukar number maxis kan? kan? bila fikir2 kan balik, rasa macam tak jadi kot.. sebab before2 ni bila aku isi pape form, aku banyak bagi number maxis aku.. sebab sebelum ni kan aku just pakai maxis je. celcom lama tak on, baru2 ni je on celcom && maxis. then2, bila da tukar number, mesti nak kena inform kat member2 yang lain kan.. hah itu lah kerja yang pepaling aku malas sekali! kang kalau tak inform, ada pula la yang tacink la, pe la. so MALAS! tunggu number ni hilang, baru aku tukar baru kot. *ceh, bajet macam tahu je bila number ni nak hilang pulak kan*. ok badan da penat, mata da mengantuk, sebab tadi kul 12 tengah malam baru balik dari futsal, so aku nak tidur. bubye~~

mirsya

No comments:

Post a Comment