Saturday, August 7, 2010

HATE!

entry ni KHAS untuk makhluk2 allah yang terasa di luar sana yeah.. semalam lepas habis training futsal, aku dengan classmate yang lain terus lepak kat down town.. then besties aku, Timah call.. agak terkejut sebab time training dia ada misscall dalam 3 or 4 kali kot.. bila dia call terus aku jawab, dan2 tuh gak lah dia tanya aku tukar number ke.. hah, ni pun sangat2 terkejut sebab dia tak pernah buka blog aku pun! then aku tanya mana dia tahu, dia cakap adalah makhluk allah yang bagitahu kat dia.. ok, ni KHAS aku tujukan untuk kaw ye wahai makhluk allah kat luar sana! kaw tak payah lah nak ambik tahu lagi pasal aku weyh! aku cukup2 lah nak TERHEGEH2 ambik tahu pasal aku lagi weyh! aku cukup BENCI manusia macam kaw ni r! BENCI! tahu BENCI???? erghh!!! bila aku tukar url blog ni, kaw still dapat tahu kan url baru aku. so kaw nak aku buat macam mana lagi ni?? penat dowh, kaw dok baca blog aku, then kaw tanya or bagitahu lak kat member2 aku.. 

mirsya

No comments:

Post a Comment