Wednesday, July 14, 2010

HOME

korang2, Jumaat ni, bertarikh kan 16 Julai 2010 aku, Sara, Lili (actually Lee, but2 roomate Sara && roomate aku suka panggil dia Lily), && Iqa insya-allah akan balik ke Bukit Sentosa!!! OMG!! rindu rumah aku, rindu family aku, rindu bilik aku, rindu katil aku!!! erghh!!! terlalu rindu itu semua! weyh, da nak 3 minggu menetap di UiTM Seri Iskandar, memang ni first time lah kan aku balik rumah.. haha.. mula2 plan memang ingat nak balik time raya je taw, but disebabkan PTPTN saya telah dilulukan, dan telah pun saya mem-print(ayat apa ni? haha) segala apa jenis borang yang bermuka surat sebanyak 22 + 3 helai, dan borang2 ini haruslah di sign oleh ibu dan bapa saya, maka dengan ini saya mengumumkan, kepulangan saya pada hari Jumaat ini, iaitu 16 Julai 2010 ini.. harap maklum. haha.. then2 aku ingat nak balik UiTM ni semula hari Sabtu tuh, but not sure.. we'll see yeah! hehe..


mirsya

No comments:

Post a Comment