Thursday, July 22, 2010

^_^

hello mello peeps!!! agak lama kan aku membiarkan blog ini bersawang begitu sahaja(ceh! ayat memang tak boleh blah! haha).. actually, terlalu banyak sangat cerita nak share dengan korang2, plus nak upload pic aw, disebabkan USB aku tak bawa, so sangat lah susah! erghh!!! well, ada satu story ni aku nak bagitahu.. nak tahu ke?? meh sini dekat saya, meh! haha.. ok2, hari isnin baru2 ni, aku dengan Iqa da sampai taw bangunan CS018, sampai pun agak lah awal ok! tunggu lah kat luar kan, then boleh pula nampak sorang abang ni taw, dengan member dia 2 orang.. weyh! cute dowh! SUMPAH bagi aku cute gila! haha.. then2 semalam lepas subjek SUG111 kat padang, nak pergi lah lab komputer taw3, boleh lak nampak abang tuh lagi! ergghh, excited ni! haha.. pastu tadi, lepas kelas malam, kelas Fizik aku dengan classmate yang lain terus lah menuju ke padang A, sebab nak register jadi ahli Kelab Rekreasi, (actually sebab nak stickers je. haha), sampai2 je aku nampak abang yang sama! erghh!!! (kegilaan saya makin menjadi2! haha) rupanya abang tuh pun salah sorang ahli kelab ni! plus satu kos dengan aku, Sains Geomatik! OMG! kebetulan! hahaha.. bila tanya part berapa, ish mengada lak tak nak bagitahu ye. haha.. well, aku bukan lah 'TERLAMPAU' minat kat senior2 ni, just suka suki saja ye! haha.. ok2, kerja banyak ni, bye!!!


mirsya

No comments:

Post a Comment