Thursday, July 22, 2010

ALONE

hye3!!! keseorangan yeah dalam bilik sekarang ini.. Ani baru je pergi kelas(haha, aku da boleh terbongkang da,kaw baru ada kelas ye?huhu), Ina pula dari pagi aku tak nampak, then Pika, kelas dia habis kul 6 petang(weyh, aku da relax ni! haha). afta kelas SUG111, aku dengan Iqa terus ke Up Town, cucuk duit, da pokai sangat ni. then kitorang terus ke dewan makan, beli makanan masing2.. lepas da beli semua terus ke bilik.. so now aku sedang ber-online && memakan burger ayam! yummy3!!! sangat sedap, but tak dapat nak menikmati sangat, sebab ulser! erghh geram sungguh! well, tadi kelas BEL baru hari ini aku terasa sangatlah best, sebab miss suruh speaking depan kelas, bagitahu siapakah kita 10 tahun akan datang.. hah amek kaw, macam2 angan2. ada lak tuh, siap nak 3 or 4 orang bini! wah, Said dasat sungguh kaw kan! haha. nampak je macam diam kan kaw ni. agak bahaya gak kaw kan. hehe.. then2 Shamsul lak, siap da ada da nama anak laki perempuan, plus siap mention nama girlfiee kesayangan lak tuh! jeleznya! haha.. then2 Abe lak (actually nama dia Faisal, saja aku panggil dia Abe), hah satu2 nya Abe Kelantan dalam kelas aku.. nak tahu apa angan2 dia? da kahwin nanti, siap nak pergi melancong every month dengan wife tersayang.. 'Abe2, aku nak jadi bini kaw, boleh?' haha.. (ok, Syira telah mula menjadi sangat GEDIK!). haha. hah nak tahu ke apa angan2 aku 10 tahun akan datang? issssssssssshh, biarlah rahsia ok! ^_*

mirsya

No comments:

Post a Comment