Wednesday, July 14, 2010

GEOMASS

hye3!!! keseorangan di bilik ini ok! aku baru je balik dari dari PI lama.. dorang lah, esok GEOMASS day, so junior2 Sains Geomatik kena buat persembahan depan senior kitorang.. pulak tuh SUG1B nak kena nyanyi.. OMG!!! eeuww, macam erghh tah pape je owh! geram je lah! then2 semalam kitorang dapat form dari senior, kitorang kena cari 20 orang senior part 5 then minta sign dorang.. weyh, gila ke apa erk??? nak buli junior pun beragak la kan.. mana larat aku nak cari dorang.. time kelas BEL tadi, classmate aku cakap semalam dorang pergi cari minah2 && mamat senior, tak pasal2 je dorang kena buli kot dengan akak2 senior ni.. sejam jugak la dorang kena buli.. haha, SUMPAH kesian gila! then2, memang gila lah kan aku cakap, petang kang afta MATH kelas senior nak tengok junior2 GEOMASS buat reasel depan dorang.. memang aku dapat bayangkanlah macam SUG1B punya persembahan lah kan.. sure2 berteraburan plus kelakar! hahaha.. mengong owh, ada ke nyanyi? aku nak buat drama, dorang cakap SUG1C nak buat teater.. ee, bencinya saya! hehe.. but2, tak apa.. kita tengok je esok, apakah yang akan terjadi. dan bagaimanakah persembahan kitorang! haha *evil laugh!*.. 


mirsya

No comments:

Post a Comment