Sunday, July 11, 2010

FINALLY BABE!!!

hello peeps!!! miss me?? OMG! i miss u all ok! hehe.. ok, jam telah menunjukkan pukul 2.42 pagi.. so kena cepat2 taip yeah, mata saya sudah mengantuk! actually nak story apa yang telah terjadi sepanjang aku ada kat UiTM Seri Iskandar ni.. 
part 1..
ok, bermula (ceh!) dari tarikh 26 Jun 2010.. sampai UiTM, perh SUMPAH jam gila! then da masuk, dorang bagi kertas menunjukkan yang aku dapat hostel Kolej Indera Mulia, blok Melati 2, number bilik? opsss harap maaf, amat lah sulit untuk di mention2 di sini yeah! hehe.. da daftar, masuk bilik, lap almari semua2, pukul 3.30 petang aktivit da start.. bayangkanlah kami yang perempuan pakai baju kurung, disuruhnya pakai kasut sukan? tak ke macam buruk? but serius aku cakap, sepanjang orientasi dari 26 Jun sampailah 2 Julai 2010, adalah sesuatu yang teramat amat sangat MENYEKSAKAN! SUMPAH sangat terseksa.. bayangkanlah korang bangun kul 4 pagi, mandi2, kumpul kat blok masing2, gerak ke Pusat Islam (PI) untuk solat.. dalah dari blok aku ke PI mengambil masa setengah jam! kena pula jalan cepat2! OMG! SUMPAH penat! then korang dapat mandi setelah orientasi selesai pada jam 10 or 11 malam.. dari pukul 4 pagi, then pukul 12 malam baru korang dapat mandi.. selama seminggu macam tuh, sampai naik bintik2 merah kat badan i! ee benci u! haha.. btw, if orientasi tuh tak ada maybe ada yang pergi kelas isnin baru2 ni akan tersesat dalam kampus yang kedua terbesar selepas Kampus Shah Alam.. bila da habis je orientasi tuh, semua macam huh LEGA SUNGGUH! haha.. && alhamdulillah setakat ni member2 baru plus roomate aku satu kepala.. best gila.. tiap hari gelak! haha..

mirsya

No comments:

Post a Comment