Saturday, July 24, 2010

DINNER

maghrib tadi Sara & Iqa datang bilik aku, ajak pergi makan kat dm.. so aku pun macam ok la.. so lepas solat maghrib tadi, aku mesej Iqa suruh dia order kan nasi goreng pataya then aku suruh dia ajak Lee sekali.. kesian mamat tuh, nak makan but tak ada member.. lepas da siap2, aku keluar ke dm.. sampai2, Sara, Aty da habis makan kot.. si Iqa baru dapat nasi goreng pataya dia. haishh.. sumpah lama gila tunggu order aku! (ikut kan hati nak je makan abang tuh owh. haha).. tengah2 tunggu tuh, sembang r dengan Aty, Iqa, Sara && Lee..  agak lama menunggu, akhirnya! dapat jua nasi aku! ergghh lapar sungguh ok! haha.. elok je aku habis makan, classmate aku Shah datang kat aku, lepas Shah, si Farid(Faridah) lak.. kalau da lepak dengan Farid, confirm r gelak macam tak ingat dunia! haha.. minah ni memang lawak dowh! suka gila r, sempoi gila! haha.. da lepak2, aku blutoot r picca sport day pagi tadi, dari Farid. nak tengok ke picca kitorang tuh?? ok, tunggu entry seterusnya ye..

mirsya

No comments:

Post a Comment