Thursday, July 29, 2010

CAMPING

hye3!!! baru tetiba terasa nak meng-updated blog kesayangan ini yeah! hehe.. ok, tengok balik entry2 bawah, aku ada promise kan nak upload picca sport day GEOMASS kan? kan? hah satu cerita sedih ni, aku tak tahu apa da jadi kat memory aku, habis semua gambar2 dalam folder kat memory hilang! ohh bullshit sungguh! ergh! so, tuan2, puan2, makcik2, pakcik2, atuk2, nenek2 sekalian, harap maaf ye.. ok2, nak story ni, Jumaat ni bersamaan 30/7/2010 aku akan pergi camping!!! wah excited ok! da lama sangat tak bercamping ni.. huhu.. camping under GEOMASS.. dak2 part1 sangat2 wajib pergi.. bertempat di Gua Tempurung.. even dekat, janji dapat keluar dari kampus sebab 31/7/2010 bekalan elektrik akan terputus satu kampus. haha. kesian korang weyh! haha.. hah lupa nak inform ni, pertukaran number telefon maxis saya akan bertukar sebaik sahaja saya balik dari camping, sama ada hari isnin or selasa.. atas permintaan boyfiee kesayangan (iloveyoulasayang!).. bukan saja2 nak tukar number taw, ni sebab tah yang keberapa kali da number yang tidak dikenali dok ganggu aku.. yang terbaru, tah sape2, call aku time aku tengah tidur, then boleh lak cakap dia sanggup buat Super Savers semata2 nak borak2 dengan aku.. hah memang terus aku cakap bukan aku yang suruh lah kan.. mati kaw lah, kredit kaw, bukan kredit aku. haha. hah hujung minggu ni lak roommate aku, Ani balik Grik. so, tinggal lah Pika berdua2an dengan Ina. haha.. nasib kaw lah Pika. huhu.. ingatkan minggu ni nak balik taw, rindu gila kat family! ergghh, then next week pun tak dapat balik lagi, sebab ada LDK! huh benci! ok, tangan telah penat menaip, pula tuh si Ani baru je buat maggi gorng dia, so jum kita serbu maggi goreng dia! haha.. ada story lagi, kita sharing2 ok.. bubye!

mirsya

No comments:

Post a Comment