Saturday, July 24, 2010

SPORT DAY

well, satu hari yang agak memenatkan.. nak tahu kenapa? ok, bangun dalam kul 6++ pagi(tak ingat), da mandi, solat then siap2, sebab hari ni GEOMASS ada buat sport day.. faham tak apa itu sport day? hari bersukan lah yunk.. hehe.. sepatutnya start dalam kul 7.30 pagi, well orang Melayu kan.. if tak silap, kitorang start dalam kul 8 lebih la kot.. habis dalam kul 2.30 petang.. sumpah penat woo.. then2 balik ingat nak beli makanan, but di sebabkan gerai yang aku suka tuh tutup, so decided dengan Iqa beli air saja.. da sampai bilik, solat, then kul 3.30petang aku tidur.. tengah sedap2 tidur, dalam kul 4 Iqa datang bilik, kejut aku. sebab before balik, memang da plan da dengan classmate, nak buat study lagi, sebab ada yang baru nak buat kot assignment math ni.. so, dengan muka yang mengantuk plus dalam mamai, terus aku siap, then terus gerak ke dewan makan. wah, khusyuk sungguh ok aku menyiapkan assignment! haha.. saya telah berubah!*muka bangga*.. dalam kul 6 petang baru balik bilik. balik2, terus mandi, then solat.. so, now i'm here, sedang ber-online and meng-updated blog ini.. hah, time sport day tadi, banyak sesangat2 picca yang kitorang snap2 sampai 100++ pic ok! banyak wokk!!! nanti2 la ye aku upload sini.. da penat, so bubye!

mirsya

No comments:

Post a Comment