Tuesday, June 22, 2010

THANKS SIS!!!

Sis Yuyui!!!
sangat lama oke tak jumpa sis kesayangan aku ni.. erghh, rindu sungguh pada sis!!! muah3.. sepatutnya kitorang jumpa 2 minggu lepas, but disebabkan aku ada hal, so terpaksa cancel kan.. then2 hari Ahad 20/6/2010 tetiba teringat kat sis, memandangkan tarikh aku nak daftar di UiTM Sri Iskandar semakin dekat, so aku mesej sis.. da mesej aku cakap nak jumpa. yela kan, if tak jumpa sekarang, bila lagi. lepas ni sis nak balik Kedah, then aku lak kat Perak. hah ada masa ke kitorang nak jumpa. then2 tadi [Isnin 21/6/2010] sis ambil aku dalam pukul 11 lebih kot.. dalam kereta kitorang borak macam2, segala apa semua story sis cerita kan kat aku.. da sampai Rawang, tempat pertama dituju adalah Mcd, perut sudah lapar ye.. da makan2, aku ajak lak sis pergi Tesco Rawang.. so kat Tesco tuh la aku shopping sikit [sikit ke?? haha] && sis pun ada juga ye beli barang.. da puas jejalan kat Tesco tuh, kitorang pun balik.. well, happy sungguh saya bersama2 sis kesayangan ye. lepas ni tah bila la dapat jumpa sis lagi kan? kn? kn?.. && pasni juga akan rindu sis semula.. btw sis, i love u so much!


mirsya

No comments:

Post a Comment