Sunday, June 20, 2010

EMO!


haishh, tetiba je terasa macam emo owh.. tak tahu la kenapa.. mybe tadi tengok myspace orang tuh kot.. sayang lagi ke kat dia??? hah tak kot.. haha.. gila kan! haishh.. huh benci sungguh saya dengan perasaan seperti ini oke! tak suka tak sukaaaaa!!! then2 emo sebab boyfiee aku.. tah lah, sampai mana la kan kitorang ni.. jarang2 sangat contact.. SUMPAH rindu gila kat dia.. errgghhh!!! or mybe aku emo sebab agak serabut kot.. ye la kan, serabut dengan dokumen2 yang nak kena sediakan nak masuk U.. sabtu depan je kot aku pergi... anyway, good luck korang2 yang da && akan daftar politeknik! terutamanya member2 aku.. guys, rindu korang sesangat2!!! nak pinjam bahu sesiapa sekejap boleh tak? saya terasa macam nak menangis je.. sedih sangat! 


mirsya

No comments:

Post a Comment