Wednesday, June 23, 2010

BOLA, "GOOOOOLL!!!"

tadi lepas ishyak jiran aku ada buat kenduri tahlil arwah mak dia kot..  so aku dengan ibu pergi rumah jiran tuh dalam pukul 9 lebih.. datang, salam2, ambil makanan, then duduk kat ruang tamu rumah tuh la kan.. tengah sedap2 makan, tetiba aku dengar ada orang jerit "GOOOLL!!!" ushh, nyaris nak tercekik kot aku! mengong benar! bila aku tengok dari mana orang tuh jerit, rupa nya sorang pak cik ni, tengah tengok tv, bola kot.. almaklumlah, sekarang ni kan tengah demam world cup.. ergh kot ye pun excited tengok bola, tak perlu kot nak jerit2 sampai aku nyaris nak tercekik terkejut punya pasal. nasib baik tak tercekik, if tak family aku lak yang kena buat kenduri tahlil untuk aku kan.. ishh.. maw je aku tenyeh2 nasi aku tuh kat muka pak cik tuh la.. geram sungguh hati ini.. tapi tetap bersabar.. hehe.. pelik gak kan, perlu ke nak jerit "GOOOOLL!!!" bila tengok bola erk?? if jerit perlahan2 tak kisah taw, ni tak.. sekuat2 yang boleh.. maybe da adat kot orang tengok bola kan.. biarkanlah~~ hehe

mirsya

No comments:

Post a Comment