Thursday, June 24, 2010

BYE RAWANG, HELLO SRI ISKANDAR

ok guys, esok hari Jumaat 25/6/2010 last aku melepak2 kan diri ini di rumah.. ergghh, gonna miss my family ok! then pagi2 hari Sabtu 26/6/2010(cantik lak tarikh ni kan) aku da gerak ke Sri Iskandar,Perak.. so now da terngiang2 da rumah kata pergi, U kata mari. ceh!!! hahaha.. so, lepas ni agak susah la juga kan nak keluar pergi Rawang, Tesco Rawang, Mid Valley, Times Square, KLCC && tempat2 yang sewaktu dengan KL ni la. hah, senang cerita! well, agak excited la juga kan.. yela, member2 yang lain selamat da masuk poly, && dengar2 orientasi dorang ada yang da habis.. ok korang, aku jelez! erm, excited2 juga, barang, baju tak reti2 nak kemas lagi kan.. haha, well ni la aku kan, still lagi dengan perangai last minit! Myra, jangan amalkan perangai awak ni di UiTM, if tak, sendiri yang susah! errggghh... hope so, roomate && classmate aku sume baek2 macam kat sini.. harap2 lah kan.. btw, Raz, Aus, Sara, Amin, && Lee pun antara budak Bukit Sentosa yang sama U dengan aku taw2!! at least ada la juga kawan kan.. haha.. dalam excited aku ni pun, still ada juga sedih.. mana taknya kan, bulan puasa nak dekat da, so tahun ni first time lah aku sahur && buka puasa without my family! sedih nya! nak nangis da ni.. then2 teringat lak kat my mum, kesian dia.. lepas ni ibu kena buat kerja rumah sesorang.. sedih nya bila bayang kan.. hopefully adik aku yang perempuan tuh reti2 nak tolong kan.. if tak, sure2 ibu penat.. huh!.. so SRI ISKANDAR, i'll be there!!! muahx! ^_^


mirsya

No comments:

Post a Comment