Saturday, November 17, 2012

Flyers MariMenutupAurat

بسم الله الرحمن الرحيم                     
Assalamualaikum

seperti yang telah ana janjikan dalam entry sebelum ni kan yang ana nak share antara flyers yang ana dapat masa join Kempen Mari Menutup Aurat baru2 ni..
apapun, ampun beribu2 ampun pasai lambat ek. hehe

 tada! permulaan =)

tak nampak?click bagi tumbesaran ya..
hayati lah cerita di atas,
boleh mengalir air mata bila mengenangkan Rasulullah saw berkorban segalanya demi umat yang dicintai..
tapi apa yang kita balas atas pengorbanan baginda?
yang perempuan, apakah dengan menayangkan aurat kalian itu tandanya kita sudah membalas jasa dan pengorbanan baginda Rasulullah saw?!

boleh search kat fb #TeamHijrah..

"Be Proud Of Your Muslimah Identity"
apa yang dimaksudkan dengan perkataan 'Identity' itu?
maksudnya, tutuplah aurat mu dan berbanggalah dengan apa yang disyariatkan Islam kepada kita..
insyaAllah bahagia dunia akhirat kelak..

 kenapa SAYA BERTUDUNG LABUH..
saya sangat berbangga dengan tudung labuh yang sering disarungkan ke kepala saya, sebab apa? sebab Allah sayangkan saya, dia nak jaga saya luar dan dalam, sebab itulah dia perintahkan saya memakai tudung labuh, baju longgar, seluar tak ketat2..
sayangkan Allah pada kaum hawa ni..
kenapa taknak ikut apa yang Allah suruh? pada siapa lagi kita nak mengharap kalau bukan pada Allah?
tak bersyukur ke?
ee manusia jenis apa ni tak reti bersyukur dengan kasih sayang dari Allah?
antum ada akal fikiran yang sangat sempurna, fikir2kanlah ya..


Wassalam


mirsya



No comments:

Post a Comment