Friday, June 1, 2012

Migrain


Migrain..
apa yang kalian tahu tentang migrain?
yag saya tahu tentang migrain adalah kesakitan kepala yang teramat sangat sometime boleh menyebabkan saya muntah.
yes! itu lah jawapan yang akan diberi jika bertanya tentang migrain kepada saya..

lately ni, entah kenapa kerap pula ia datang menyinggah dikepala ni..
mungkin kesan migrain ni menyebabkan saya lebih mudah rasa nak memarahi orang, rasa annoying yang teramat sangat dan bla bla bla..

malam kelmarin, kesan dari migrain ni juga telah menyebabkan saya muntah2..
oh, sape pula suka muntah kan..
perit?
yezza! tersangat perit..
tapi, yela sape yang nak ambil tahu kan..
sendiri yang tanggung.

so memohon teramat sangat kemaafan jika lately ni perangai saya anda rasa tersangat annoying..
seribu kemaafan saya pohon.

dan nah, sebagai tanda kemaafan saya untuk kalian,
i give u, a big hug!
eh eh, ada dua lah,
so pilihlah mana yang korang nak.
haha =D

mirsya

2 comments:

  1. kita pun ada migrain jugak !
    baru dua hari lepas kena :)

    ReplyDelete
  2. oh yeke..
    sama2! =)
    sgt menyakitkan kan..
    tp takpe, ujian dari Allah

    ReplyDelete