Sunday, January 1, 2012

SHE'S SO PRETTY!

Assalamualaikum
eh eh, dah masuk tahun baru lah.. 
well Happy New Year guys! 
hope tahun ni akan menjadi tahun yang lebih baik dari tahun2 sebelum ni, 
insyaALLAH..

ok entry kali ni akan di share kan tentang hari Jumaat punya cerita.. ini juga adalah misi kedua aku, means jumpa my BFF kat rumah dia.. alah, rumah sekangkang kera je pun, tu pun mengambil masa yang sangat lama untuk jumpa dia. masing2 busy kan. oh yeah, dia ada adik bongsu yang baru 7 bulan. oh budak tu bukan je cute, but she so pretty ok.. kalau dalam gambar maybe tak berapa nak nampak, bila tengok depan2, tersangat geram..


tadaa!
 here, our Aleesya!
oh saya rasa macam nak bawa lari balik rumah then bawa pulak balik Perak, boleh?!
HAHA..

tak caye? ok ni gambar aku ambil kat facebook kakak dia juga merupakan BFF aku..

cantik kan? aku suka teramat lah tengok bibirnya..
sangat cantik babe!


ok semalam punya story akan diupdated jap lagi, pasal sekarang rushing nak ke tesco..
bubye uolls

mirsya


No comments:

Post a Comment