Friday, December 23, 2011

HOME

hye guys! now im here at UPSI, Tanjung Malim, Perak.. apakah yang aku buat di sini? well tepat jam 12.22 tengah hari tadi selamat lah sudah aku sampai KTM Tanjung Malim. then my mum pick up aku di sana, terus kami menuju terus ke KFC for da lunch! nyummy2! dah kenyang makan2, so di sini lah aku menunggu ibu habis kerja sampai jam 5 or 6 petang.. boring? oh sudah semestinya! dah aku sorang2 je kan! ergh!.

ok, ini dia tiket ETS aku hari ini yang dibeli 2 minggu lepas.
kali ni aku naik dari Ipoh, tak macam selalu aku naik dari Batu Gajah kan..
oh yeah, fokus kan pemandangan anda di kotak2 merah tersebut.
and! baru aku perasan, rupanya aku nak ETS Gold aite!
biasa nya aku nak yang Premium je, tak caya? ok nah banding kan lah dua tiket ETS aku kat bawah ni 
see, harga pun berbeza kan. dari Batu Gajah rm16 je, but if dari Ipoh macam hari ni rm21.. 
ini pun dah dapat diskaun sebab tunjukkan student kad.
and, for the first time, tiket dorang check tiket dalam train tadi, dia mintak student card or IC..
bagus kan, langkah berjaga2 if ada kecurian kan..

ok ini gambar benda yang paling penting yang WAJIB dibawa balik dan tak boleh ditinggalkan..
lappy(OF COURSE!), headphone, camera webcam(almaklumlah,lappy takde wabcam.HAHA), yang dalam bungkusan tu adalah bateri lappy, last but not least cable phone sony saya.. if tak ada cable phone ni, memang menggagau lah aku nak hapdated blog ni kan kan kan! =D

p/s : rindu nak jumpa kalian2 yang disayangi.


mirsya

No comments:

Post a Comment