Saturday, September 10, 2011

JAMUAN RAYA!

Assalamualaikum..
wah agak lama tak updated kan. haha (ayat biasa bila aku baru updated blog). mesti jemu gila kan.. sumpah memang banyak gila story nak dishare kan, tapi.. ada tapi nya! kemalasan tahap melampau sedang menguasai diri. yeah! dengan assignment autocadnya, dengan final yang semakin dekat, subjek yang masih belum habis test nya lagi. haiyaaa.. ok balik pada tajuk, since before cuti raya hari tuh memang kitorang satu kelas da plan nak buat jamuan raya for this year.. so tadi persamaan hari Jumaat 9/9/2011 apa yang dirancang alhamdulillah menjadi. malah lebih dari apa yang disangkakan. alhamdulillah tiada apa2 halangan atau perkara yang buruk berlaku. lepas da makan2, kitorang satu kelas buat pelantikan AJK2 kecik untuk event kelas kami semester depan. nak tahu? nanti akan diberitahu, tak best lah mention awal2 kan.. well alhamdulillah for next sem aku dilantik jadi AJK Keselamatan bersama2 dengan Shamsul dan Safuan. awww! budak berdua ni memang aku ngam and InsyaALLAH kami boleh jadi satu kepala yang boleh menjalankan tugas dengan baik, mana taknya si Sham ni aku group praktikal da 3 sem berturut2 dengan dia(mean stay group yang lama since sem1 lagi sekali dengan Adam, Nisa dan Iqa).. yang Safuan lak baru sem ni aku praktikal satu group dengan dia, itu pun time kelas Engineering.. Cadastral je tak. hehe btw doakan yang terbaik InsyaALLAH.. ok da malas nak taip panjang2, meh tengok gambar..

makanan dan kuih muih yang dibawa kitorang sendiri2.. 
lazaaaaat!! nyummy3!!

 since aku dengan kak long balik rumah si Faridh(tengah), 
ada yang mengada ngada menggelarkan kami tiga beradik angkat. haha
sumpah funny gila! btw, aku lebih rapat dengan kak long kot sekarang, asal nak pergi mana2 sure akan ajak dia..
 Nadia and Irna

 Ain Nisa Iqa
 Irna Hanis 

 see! baju hijau, air and cawan pun nak hijau jugak la kan..
nasib je tudung hitam.

 Incik Ustaz kami membacakan doa..
sumpah nak tergelak tah sape yang cakap si Syed ni malaikat.
HAHA
tolonglah ok!

 with Alin =D

 ni apa? bini pertama and kedua yeah??

the roommate and classmate Iqa!

makan2 time!
the Classmates!

Farehah!

Irna Hanis, Nur' Atikah Zulkifli

motif gambar ni aku tak pasti. HAHA

kami yang berwarna warni!
MERIAH sekali!

=)

barisan AJK tertinggi event sem depan..
dari kiri : Zura(bendahari), Thirah(penolong ketua projek), Iqa(S/U) and orang yang terpenting Ketua Projek kami Akif!

sekian laporan dari saya. haha. ok ada masa, ada kerajinan story yang lama akan dikongsikan lagi. bye2..


p/s : awak, satu je ni lah saya larat nak share.. banyak2 tak larat. hehe.. next time ok. ilysm! tata!

mirsya

No comments:

Post a Comment