Tuesday, February 8, 2011

LUAHAN HATI. haha

hello readers! waah, best dapat online kan? even broadband aku da ok, but now aku online ni pakai lappy and broadband Iya. hehe, thanks dear! ok aku sampai kampus hari Ahad ri tuh, sampai2, letak barang then terus ke bilik Gebang sebab Iqa pun ada kat sana kan. plan nak buat autocad and report. but tak buat kot. hehe.. then Ahad malam tuh ramai2 kumpul di dewan makan Indera Seksi, actually Indera Sakti. haha.. autocad aku hampir siap la kan. then semalam aku skip kelas Mat, kul 8 pagi. haha, TERBAIK kan?! itu sebab kemalasan dan kepenatan yang sangat melampau lampau! haha. baru sekali, belum dua kali kan. oh yeah, kejap lagi kelas BEL. hah sem ni kelas BEL agak menyeronokan lah. well, lecturer laki. eyh tak! bukan seronok sebab lecturer laki yang ajar, best sebab dia ajar dalam suasana yang best. yela maybe dia pun still muda plus baru habis study kan, so dia boleh ngam lah dengan kitorang.. kejap lagi ada listening.. tadi before balik pun ada kelas BEL. memang tiap2 hari Isnin n Selasa kelas BEL ada 2 kali, pagi sekali, petang lagi sekali. macam sem lepas, aku paling menyampah hari Selasa sebab ada koko, but sem kali ni aku tak suka hari Rabu sebab ada koko gak! ergh! memenatkan ok! nak kena berkawad bagai kan. memang aku suka lah kawad2 ni. haha. haishh sabar jela kan.. hah lagi benda yang paling2 aku tak suka is asal malam je, line Maxis macam lah HARAM ok! weyh nak contact orang2 tersayang sangatlah susah! kadang rasa nak hempuk2 je handset tuh lah! ok still boleh bersabar. haha.. da penat aku nak type lagi, so bubye!


mirsya

No comments:

Post a Comment