Wednesday, January 26, 2011

SMILE..

err hello? eyh saya kembali updated blog ke?? ish macam tak percaya je kan? haha. well aku taw korang mesti rindu kan nak baca entry yang terbaru.. thanks la erk korang sentiasa menanti kan updated terbaru dari saya.. hehe.. actually sangat lah susah nak online, ni aku online pun pakai Eton punya broadband. owh yeah, banyak sangat benda2 yang happy2 je terjadi hari ni. mahu taw ye? ok2, semalam before tidur aku cas mp3 aku kat lappy, then boleh lak overload cas kan, so pagi2 lagi aku da geram sebab mp3 aku hand, tak boleh nak tekan pape.. so bia je la.. then time CTU tadi, buat hafazan, huh! alhamdulillah, syukur sangat ke hadrat Illahi sebab hafazan aku sangat lah lancar.. baru baca permulaan ayat, ustaz da suruh stop sebab dia cakap aku baca laju sangat so dia anggap aku hafal semua 5 surah tuh.. alhamdulillah.. then balik bilik, tengok mp3 aku, weyh! da ok! just bateri je yang kong.. sekali lagi, alhamdulillah.. so after this, jangan harap aku nak cas mp3 ni lama2 sampai 1 malam.. memang tersangat lah bahaya! oh yeah, esok AAP1212B akan ke Batu Gajah untuk buat EDM Calibration! wootwootwoot! apakah EDM Calibration? well esok baru korang akan tahu apakah ia.. sebab now aku nak off, nak makan! perut da bernyanyi2 la weyh! plus nak get ready for the next class is Cadastral Surveying 1 & after that koko! jadual yang sangat padat sendat ketat pada hari Isnin dan Rabu!.. haha.. so bubye reader.. love u all yeah! tata..


mirsya

No comments:

Post a Comment