Wednesday, January 26, 2011

HAPPY BIRTHDAY!

alhamdulillah, dapat juga aku online malam ni.. sebab pinjam broadband Eton. thanks yeah dear ^_^.. well da online, so sure2 la buka mukabuku, blog & formspring saya kan.. bila da sign in je formspring, ada 2 soalan untuk saya.. 1 question mmg tak dapat agak la kan sape tah yang bagi.. second soalan yang bertanyakan tentang 23.1.2011.. bila fikir2, OMJ! SUMPAH aku lupa weyh!!! you see me! busy sangat ke sampai lupa birthday BFF kaw sejak dari darjah 5, hah Myrasyira??? sangat kejam ok! ok, to my BFF, Abdul Qaiyum, di sini saya ingin mengucapkan sorry yang teramat sangat dan juga SELAMAT HARI JADI YANG KE-19 ok dear! sweet 19th dude!! relly sorry ok! sangatlah tidak sengaja! mahu tahu siapa kah?
 tadaa!!!
Qaiyum with his lovely girlfriend!
well, so


No comments:

Post a Comment