Wednesday, December 15, 2010

INSOMIA SYMPTOMS


insomia symptons??? oh siapakah yang ada penyakit tersebut? sila angkat kedua2 belah kaki anda! cepat2!!! haha.. ok2, actually saja je la kan nak tanya, if malam tak boleh tidur, then siang2 baru tidur, itu insomia ke? eyh2, nape saya tanya ye? hah sebab kena pada saya lah, saya tanya.. if kena kat kaw, TAK ADA masa aku nak tanya la! haha.. tak tahu la, since cuti sem ni la, asal nak tidur awal je, mesti tak boleh.. kenapa tak boleh? err.. er.. sebab saya online mukabuka dan blog. BHAHA.. macam semalam, da off kul 3 lebih, nak tidur, but tak boleh, da mesej dengan 'si dia', dalam kul 5 lebih (nak dekat kul6) baru lah lelap mata ni..  ke aku mesti mesej dy dulu baru boleh tidur? aww! malu la mak, kalau dia baca ni nyah! haha.. ok stop merepek, saya mahu tidur, esok ada date bersama adik dan jugak teman2 kuliahku.. try tidur awal ni.. bubye allz! esok kita upload segala jenis pic ye kawan2.. muah! tata..

mirsya

No comments:

Post a Comment