Saturday, November 27, 2010

TQA's HOUSE

pagi2 tadi dapat mesej dari Tiqah dia suruh datang rumah sebab dia buat makan2 sikit.. then dalam kul 4.30 petang tuh aku call Dayah ajak dia, dia tak nak sebab baru balik, yela mesti penat kan.. try call Timah pun tak dapat join sebab balik kampung.. so kul 5.30 after hujan da reda suruh lak Aqil(adik) anta aku naik motor.. well sampai2 pasangan couple yang sangat comel, Fik && Opie da ada kat rumah Tiqah.. da makan2, bual2, teringat lak kat Acit, Wan, Nacun && Rezal.. weyh rindu kot kat korang.. yela semalam korang lepak Anjung aku kan tak ada. so call la si budak Acit. dia cakap dia tunggu Rezal.. ok fine tak apa, then call Wan, pujuk2 baru dia nak datang.. call Rezal cakap tunggu Wan. ok fine korang saling tunggu menuggu kan. haha.. da pukl 7 baru korang sampai kan. sengal gila! then datang lak Shahid. oh kaw, tak habis2 bahan aku dengan Acit kan. fine la! haha.. dalam kul 7.30 aku da kena balik, my mum da bising ok! haha.. well tak banyak gambar yang kami snap.. gambar Wan je yang tak ada, malu la sangat kan kaw! haha

see, Opie && Fik..
da setahun lima bulan kan korang couple..
fine, aku jealous!
haha

ok Opie, kaw comel!

Acit..
ingat kaw comel la BUDAK?
haha

 alolo Nacun..
haha

Rezal & Shahid..


mirsya

No comments:

Post a Comment