Friday, November 19, 2010

MENGHITUNG HARI

menghitung hari? apakah itu? menghitung hari untuk tunang or nikah?? ish kalau betul la, memang tak tidur malam lah aku kan. haha. ok sabar, jangan merasa pelik dengan cepat. eceh! haha.. well memang terlalu banyak benda yang sedang aku hitungkan harinya.. mahu aku list kan perkara2 itu? ok akan aku list kan di bawah 

1- menghitung hari untuk join JPA Splash (finally, at least ada jugak benda aku nak buat).. sok guys, esok or Ahad aku akan balik Perak semula..

2- menghitung hari for my birthday! oh yeah babe! haha.. sangatlah tak sabar ok, so korang yang read blog aku ni, DIWAJIBKAN wish birthday aku pada 5 Disember 2010 ni ok!  Adam, aku tunggu wedges dari kaw! haha.. jangan buat2 lupa! 

3- result final exam & result for my hostel.. wah! ini lah yang teramat sangat nervous ok! so guys, wish me luck & past semua subjek.. if boleh tak nak repeat!

4- menghitung hari untuk shopping with my friends.. tak kisah sama ada dengan ex-classmate or with my classmate SUG1B.. rindu korang ok!

5- menghitung hari untuk mendaki gunung anjuran Kelab Rekreasi UiTM Seri Iskandar pada 18 Disember until bila tah, lupa sudah! haha.. hope so aku dapat join.. please ibu & abah.. just RM120.. oh please!!!

6- && lastly, menghitung hari untuk naik sem 2.. woot woot woot!!! sudah rindu deyh pada kalian! muah!

mirsya

No comments:

Post a Comment