Friday, November 19, 2010

BOOK

waaaaaahh!! baru pukul 7.30 pagi aku da online kan?? haha, da lama tak online seawal pagi cam ni kot.. if kat kampus, agak2 nak rasa internet laju, memang waktu2 cam ni la biasa aku online.. if kat rumah tiap saat alhamdulillah internet laju.. itu lah perbezaan online di rumah dan di kampus.. nothing much to say, just boring ngeng dok rumah tak buat pape! erggh! kepada mereka2 yang berkenaan, tolong ambik dan bawak saya keluar jejalan.. sangat lah boring ok duduk rumah! haishh.. hah owh ye, semalam dari pukul 1 pagi sampailah jam 4 pagi aku berjaya mengabiskan satu buku yang sangat best!(bagi akulah).. oh yeah, actually bukan buku but novel.. tajuknya adalah Angkara Black Metal.. novel ni lebih kurang membongkar pasal kegiatan && asal usul Black Metal.. if rasa nak baca, beli je la. tak mahal mana, just RM14.00 aje..

after that aku nak try baca buku yang ibu suruh baca, tajuknya Indahnya Hidup Tanpa Derita.. baru baca 1 bab.. sangat menarik. macam2 cerita ada dalam ni.. so belilah if rasa nak baca, kan..

p/s : da macam sales girl pulak kan. haha

mirsya

1 comment: