Friday, November 12, 2010

KFC TANJUNG MALIM

woot woot woot!!! caye tak aku naik train dari Ipoh kul 2 petang, then sampai Tanjung Malik kul 3.05 petang.. hah jangan tak caya eyh.. kali ni aku balik dengan Amin.. oh scandal saya! haha.. sampai Tanjung Malim ibu ambil kat station KTM then hantar aku dengan Amin ke KFC.. && now aku online di KFC Tanjung Malim.. stay kat KFC  sampai habis waktu pejabat, baru lah ibu ambil yeah.. lama sudah! dari sini da terdengar2 rumah && bilik dok panggil2 aku. haha. ok itu makna nya aku da hilang sabar nak balik rumah! yepee!!! hahaa.. sebulan lebih cuti, finally, dapat juga rehat kan kepala otak ni dari kelas, subjek2, && exam! huh! so, Dayah nanti jangan lupa roger2 aku if nak keluar jalan2 k.. aku rindu kaw dowh! haha..

mirsya

No comments:

Post a Comment