Sunday, October 10, 2010

SITE

huh, sumpah semalam && hari ni merupakan hari yang tersangat penat untuk aku.. mana taknya, Jumaat malam overnight ke Penang dengan classmate, then pagi semalam balik2 terus siap sebab ada latihan medan JPA.. dari pagi kot, sampai kul 6 petang lebih.. dengan berlumpur, sangat TERBAIK la kan.. then2, semalam aku dengan Iqa tidur bilik Gebang sebab roomate dia semua tak ada, pagi tadi kul 8 lebih balik bilik, sambung tidur kejap, then kul 9.30 siap2, kul 10 gerak ke FSPU, tunggu sir Ikhwan sampai.. after that ambik peralatan, gerak lak ke site sebab kena buat semula data survey.. data yang group aku hantar minggu sebelum raya tuh da hilang, hah lagi la TERBAIK kan.. bayangkanlah, dari kul 10 tuh sampai kul 4 baru aku dengan group aku dapat balik bilik.. yang group Ila && Alin , 2 group ni time kami balik dorang tak siap2 lagi.. kesian kot.. memang terbaik lah kan, esok da la deret 2 test.. petang test Mat malam lak test Fizik.. dua2 aku tak study lagi.. haha..

data survey yang harus di isi..
but data kat atas ni salah..
tuh pasal lama kat site..
memang sakit hati..

Adam dengan thedolite..
sekali dengan payung saya..
waaaaaaaaahh!!!

Sham..
kaw sakai dowh!
sangat slumber!
haha

and now, aku nak tidur! bubye~

mirsya

No comments:

Post a Comment