Sunday, October 10, 2010

IPOH & OVERNIGHT

hye3!!! i'm back here babe! agak jarangkan aku updated blog sekarang ni.. actually banyak sangat story nak share, but disababkan internet kat sini sumpah macam sial, tuh yang menyebabkan aku malas nak online sangat. plus aku busy sikit kot seminggu dua ni. last week && this week kelas malam berderet 4 malam berturut2.. kelas Fizik lak tuh. hehe..

ok2, actually bukan nak story pasal ni,  aku nak bagitahu semalam aku, dengan classmate keluar ke Ipoh mali! gerak dari Seri Iskandar ni dalam kul 11 lebih kot, terus ke Jaya Jusco, amek Gebang then terus masuk beli tiket movie Magika.. bagi aku, cerita ni agak boring sikit kot.. but2 best la jugak kan. habis tengok movie dalam kul 2 lebih, terus gerak ke Ipoh Parade.. Gebang, Shah && Nad nak cari topeng untuk dinner GEOMASS.. owh yeah, lupa nak gtaw, tema GEOMASS dinner Sabtu depan is a GLAMOUROUS & MASQUERADE.. no mask, don't entry! haha.. tuh pasal la kami dak2 GEOMASS kecoh kot cari2 topeng segala apa kan. haha.. then kami rushing nak balik Seri Iskandar kot, sebab fikir kan malam semalam ada kelas Surveying.. elok je sampai Bandar U, Adam mesej cakap kelas di batalkan.. WTF!!! bodoh! siot gila! so decided nak tunggu Faridh dengan Adam sampai, sementara tuh kami pergi kedai Ring Ring.. boleh lak terserempak dengan Mek, Ila, Kak Long, Alin && Ikin.. dorang baru balik dari Green Town Mall.. lepak jup then decided nak overnight malam tuh, plan pergi Penang!!! haha.. da tunggu yang lain2 sampai, dalam kul 8 or 9 lebih after Isyak kami gerak.. naik 2 kereta Viva.. satu kereta aku, Bot, Syah && Nad.. lagi satu kereta Tekong, Gebang, Faridh, Adam && Ila.. memang terbaik lah kan, sebab pagi2 ni totally yang overnight semalam ada program Kokurikulum.. yang aku dengan Faridh ada latihan medan JPA.. dari kul 8 sampai 6 petang.. sumpah penat! kami sampai semula Seri Iskandar dalam kul 6.30 pagi.. solat kumpul duit segala, kul 7 baru masuk kampus, masuk bilik terus siap untuk latihan medan. && now sumpah PENAT sungguh! well, tiap kali keluar, mesti kena snap picture.. so tengok la k..

wayang time
5 tiket wayang.. haha

Syah && Nad

kat Ipoh Parade kami mengisikan perut di Restoran Johnny.. well sangat sedap, harga pun orait2 la kan...
kepunyaan saya..
Thai Rice Chicken & Coconut! yummy3!!!

kepunyaan Syah
Bbq Beef Rice

kepunyaan Nad
Black Paper Thai Chicken Rice

kepunyaan Tekong
Pineapple Fried Rice

kepunyaan kami ber4
sprite, aloevera, sarsi && coconut..

Nad dan Syah
gambar bawah : korang bajet cute la kan??? haha

makan time!!!

nampak sangat kan kami lapar. haha

memang TERBAIK!

mirsya

No comments:

Post a Comment