Saturday, October 2, 2010

SANGAT3!!!

tengok balik entry aku yang lepas, aku ada cakap kan Sabtu ni ada kelas ganti Surveying then aku tak jadi balik kan? ok, petang tadi tengah duduk kat bilik Irna, kitorang dapat tahu kelas ganti Surveying esok cancel! OMG!!! tersangat3 sakit sungguh hati aku ni taw tak! erghhh!!! aku nak balik, tiket bas just tinggal kul 8.55malam.. gila membabi la lambat kan.. memang aku tak nak la.. so, aku, Irna && Iqa follow Faridh balik.. haishh.. sumpah aku geram gila dengan Encik Ikhwan ni taw.. kelas semalam bila tanya confirm ke ada kelas ganti Sabtu ni, dengan confidentnya dia mengiya kan.. da la dapat tahu kelas cancel kul 2.30 petang tadi dowh! ee...

ok, final exam kelas course aku part 1 akan bermula pada 27 Oktober 2010 ni. && last paper aku 10 November 2010..  yang menjadi masalahnya, 10hb tuh hari Rabu.. hah siapa pulak kan nak amek aku dari Seri Iskandar tuh kan,, so maybe kena balik hari Sabtu la kot.. haishh.. sumpah aku nak sangat2 balik rumah, sebab ni je minggu yang aku dapat balik.. start minggu depan memang da busy gila. so akan dapat balik hanya pada cuti sem sahaja.. harap maklum ye kawan2..

mirsya

No comments:

Post a Comment