Friday, October 1, 2010

CORRECTION!

guys! semalam aku dapat berita yang teramat sangat terkejut ok! time dalam kelas Surveying semalam, sangat pelik ok bila Wan call aku.. tertanya2 gak la kan pehal la mamat ni call, da angkat then dia tanya aku pasal Anis.. dia cakap Anis lumpuh.. wah, sumpah aku terkejut gila!!! mula2 ingat dia main2, but suara memang serius gila la.. afta dia call, mesej my mum.. dalam kul 4 lebih my mum call, cerita kan pasal Anis.. guys, actually dia belum lumpuh ok, just kebas je.. now she still at hospital, && doctor pun tak tahu apa punca dia kebas.. so, please jangan cakap dia lumpuh.. aku takut bila 44kali or 44 orang cakap dia lumpuh, akan jadi kenyataan.. korang, just doa kan yang terbaik untuk kawan kita ok.. doa kan dia sembuh cepat.. amiiinn.

mirsya

No comments:

Post a Comment