Thursday, August 12, 2010

RAMADHAN

eyh aku belum wish lagi kan bulan Ramadhan ni.. ok2, SELAMAT BERPUASA untuk korang2 yang rasa dirinya Islam.. first time ok terawih, sahur & berbuka puasa tanpa ibu & adik2 kat sisi.. erghh!! sumpah, kelmarin time maghrib aku menangis kot! menangis sebab ingat kat family! haha.. mengadakan.. but aku peduli apa, just menangis belakang roomate2 aku r kan.. sumpah rindu kat ibu aku! esok roomate aku si Ani nak balik Grik.. then si Pika plan memang esok dia nak balik Taiping, baru kejap ni dia masuk je bilik, mengamuk2. geram dekat Sir BEL dia. sebab esok Sir BEL dia nak buat kelas ganti raya kot.. petang dengan malam lak tuh.. haishh kesian la pulak kawan aku sorang ni.. sabar je la ye sayang. hehe.. hah, tadi time lepas kelas MAT, aku dengan Iqa on the way nak pergi lab komputer nak ambil fail aku tertinggal hari Isnin hari tuh, then depan cafe FSPU boleh lak terserempak dengan Raz! ok, first time setelah sebulan baru aku nampak kaw dowh. tetiba lak rindu kat kaw kan. haha.. ok2, malas nak merepek panjang2, jari pun da penat, so bubye!

mirsya


No comments:

Post a Comment