Wednesday, November 13, 2013

Sudahlah..

Penat sangat,
Betul aku penat yang amat sangat..
Penat dengan golongan yang MUDAH SANGAT TERASA dgn apa yang aku post kat insta tu..

Aku post apa pun kat insta tu,
Langsung TAK TERLINTAS nama sesape pon.
Sebab aku post utk diri aku sendiri.
Terkejut yang amat sangat bila semalam lps balik keje, tertido sampai jam 9 lebih pastu dapat sms..
Sms tu kata 'si polan' tinggalkan 3 pesanan.
Salah satunya 'jangan berdakwah dengan cara memerli'.
Wallahi aku tersentap,
SUNGGUH SUNGGUH AKU TERSENTAP!
Aku tgk balik post2 kat insta tu,
Yang mana satu buat 'si polan' ni tersentap?
Aku tak nmpk yang mana..
ALLAH!
Kalo ye pun kau tersentap,
Direct call aku,
Bagitahu atau tanya pada aku.
Takperlu kot nak gunakan org tengah .

Dan apa yg aku musykil kan,
Kenapa kau sorang je yg nak memarah aku?
Kenapa tidak yg lain juga marah aku?
Eh kawan aku kat insta tu,
BUKAN SEMUA yang bertudung labuh tau,
BUKAN SEMUA belajar agama tau,
BUKAN SEMUA berpurdah tau..
Jgn lah disebabkan aku ni 'SOMEONE',
Segala apa yg aku post kau ingat aku tujukan kat kau..

Sungguh sesungguh sungguhnya aku tak paham dgn golongan macam nii...

Dah2lah burukkan aku.
Cukup2lah..
Aku penat.
Penat sangat.....

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment